Hea reklaamartikli tunneb ära selle järgi, et see on põnev, kaasakutsuv ja sisukas, mis toob esile Teie ettevõtte tegevuse või toodete parimad omadused, kuid ei ole liialt keskendunud ainult detailidele. Lugeja jaoks on oluline, et ta saaks kätte olulise info, kuid samal ajal tekiks ka huvi antud teemal edasi uurida või võtta ühendust ja küsida täiendavat informatsiooni või koguni koheselt hinnapakkumist.
Olen tänaseks kirjutanud kümneid erinevaid artikleid, blogipostitusi ja tutvustavaid materjale. Minu jaoks on kirjutamine sama loomulik tegevus nagu kunstniku jaoks pildi maalimine. Kliendi käest uurin esmalt välja tema äri või tooteid puudutavad detailid ja vajadusel annan ette kavapunktid, millest soovin rohkem teada. Selle info põhjal koostan põhjaliku ja põneva artikli või reklaamteksti.
Valik kirjutatud artikleid
Kodumaised Parimad Tegijad – ettevõtjaid tutvustavad artiklid
Kodumaised.ee on uus internetikeskkond, mis koosneb esialgu veebiportaalist ja samanimelisest Facebooki lehest, kus avaldame erinevate ettevõtjate lugusid, pilte ja kampaaniaid. Meie facebooki lehel on tänaseks üle 10 000 aktiivse jälgija ja sealt kaudu on juba lihtsam jõuda potentsiaalsete klientideni.
Esimeses etapis on plaanis kirjutada ettevõtjatest, nende teenustest ja toodete valmimisest sisukad ja põnevad lood, mille juurde loon kaunid fotod, mis juba ise räägivad suure osa loost – on ju teada, et üks pilt ütleb enam, kui tuhat sõna. Veebiportaali juures on ka võimalus liituda e-maili listiga, mille kaudu on veel üks kanal, kuidas saab jõuda juba personaalsema kontaktini. E-maili listiga on võimalus lihtsalt liituda ja samas ka lihtne välja astuda – seega ei ole vaja karta, et e-posti aadressile tuleb ebasoovitat sisu. Saadame sinna lugude kokkuvõtteid ja vahel ka projekti tutvustavat infot.
Oma loodavates lugudes ei soovi siiski kirjutada kuivasid ja igavaid reklaamartikleid, vaid pigem sisukaid ja põnevaid lugusid, mille kaudu välja tuua ettevõtjate ja nende ettevõtmiste tegelikku sisu, kirjeldada, miks ja kuidas on nad oma tegevuse juurde jõudnud ning milliseid tagasilööke saanud, kuid kindlasti ka seda, mis pakub neile selle tegevuse juures kõige enam rõõmu ja milliseid positiivseid elamusi on kogenud.